Postanowienia ogólne:
1. Rezerwacji można dokonać mailem, telefonicznie lub przez formularz dostępny na stronie www.malinowa6.pl
2. Dokonując rezerwacji Gość wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami). Udostępnione przez Gościa dane są przetwarzane przez Malinową6.pl w celu realizacji usługi zakwaterowania. Administratorem danych osobowych jest Malinowa6.pl Osoba której dane te dotyczą, ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich poprawiania lub usunięcia. Dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na podstawie przepisów prawa. Podanie danych osobowych i wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest niezbędne dla korzystania z usług Malinowej6.pl
3. Regulamin określa warunki najmu obiektu.
4. Dokonanie rezerwacji obiektu jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia o zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem i akceptacją jego postanowień. Dokonanie rezerwacji stanowi zawarcie umowy najmu krótkoterminowego domu między Wynajmującym a Gościem (Rezerwującym) na warunkach określonych w Regulaminie.
5. Gość (Rezerwujący) oświadcza, że wynajmuje obiekt w celach turystyczno-rekreacyjnych i że na jego terenie nie będą organizowane głośne imprezy typu kawalerski, panieński, urodziny itp. Niedotrzymanie tego warunku spowoduje konieczność natychmiastowego wykwaterowania wszystkich osób bez zwrotu kosztów za pobyt.
§ 1
Warunki rezerwacji
1. Obiekt jest wynajmowany w całości, dla 1 do maksymalnie 10 osób.
2. Dzieci do lat 3 są wliczane w wyżej podaną ilość osób – pobyt gratis. Dzieci do lat 3 śpią z rodzicami na jednym łóżku lub w łóżeczku turystycznym. Obiekt posiada na wyposażeniu 1 łóżeczko turystyczne oraz 2 krzesełka do karmienia. Chęć skorzystania z łóżeczka należy zgłosić podczas dokonywania rezerwacji (płatne jednorazowo 150 PLN – łóżeczko z pościelą).
3. Cena za pobyt/ za dobę jest uzależniona od ilości zameldowanych osób.
4. Obiekt wynajmuje się tylko i wyłącznie po:
a) przedłożeniu dokumentu z aktualnym zdjęciem: dowód osobisty, paszport,
b) wypełnieniu podczas zameldowania karty meldunkowej,
c) opłaceniu całej kwoty za pobyt.
5. Obiekt jest wynajmowany na doby – minimalny okres wynajmu to 2 doby (za wyjątkiem okresów: święta, sylwester, weekend majowy – minimalny okres wynajmu 4 doby).
6. Doba trwa od godziny 16:00 pierwszego dnia pobytu Gości do godziny 10:00 dnia następnego.
7. Zameldowanie jest możliwe w godzinach 16:00 – 19:00, wymeldowanie do godziny 10:00.Zameldowanie lub wymeldowanie o innej porze może nastąpić w ramach indywidualnych uzgodnień i w ramach dostępności obiektu.
8. Minimum jeden dzień wcześniej przed przyjazdem należy podać informację drogą mailową, sms lub telefonicznie o planowanej godzinie przyjazdu.
9. W przypadku nie wymeldowania się do godziny 10:00, właściciel obiektu lub pełnomocnik właściciela jest uprawniony do spakowania rzeczy Gości bez jego obecności i przeniesienia ich w wyznaczone miejsce. Obiekt nie odpowiada za pozostawione rzeczy.
10. Przedłużenia pobytu poza okres wskazany w rezerwacji należy zgłosić podczas zameldowania lub na minimum dwa dni przed końcem pierwotnej rezerwacji. Uwzględnienie przedłużenia pobytu uzależnione jest od dostępności obiektu.
11. Płatność:
a) zadatek w wysokości 30% wartości opłaty należy wpłacić do 3 dni roboczych od momentu wstępnej rezerwacji na wskazane konto,
b) pozostała część należności za pobyt oraz kaucję należy opłacić najpóźniej w dniu przyjazdu przelewem na konto,
c) brak wpływu środków w ciągu 3 dni roboczych od wstępnej rezerwacji jest równoznaczny z jej anulowaniem.
12. Rezerwację uznaje się za gwarantowaną po zaksięgowaniu uzgodnionego zadatku w wyznaczonym terminie. Obiekt nie akceptuje płatności kartą.
13. W celu anulowania rezerwacji lub zmiany terminu pobytu należy skontaktować się z Wynajmującym :
a) anulowania rezerwacji gwarantowanej w terminie powyżej 60 dni przed planowanym przyjazdem środki wpłacone na konto podlegają zwrotowi,
b) w przypadku anulowania rezerwacji do 60 dni przed planowanym przyjazdem środki nie podlegają zwrotowi.
14. W cenie pobytu jest wliczony podatek VAT. Taksa klimatyczna nie jest wliczona w cenę.
15. Opłata klimatyczna jest pobierana zgodnie z obowiązującą opłatą ustaloną przez Urząd Miejski w Szczyrku. Opłata płatna przelewem na wskazane w rezerwacji konto lub gotówką na miejscu, najpóźniej w dniu przyjazdu.
16. Parking dla max. 3 samochodów przed domem – gratis.
17. Warunkiem rezerwacji jest wpłacenie na wskazane konto kaucji w wysokości 1500 PLN, przed rozpoczęciem pobytu. Niewpłacenie kaucji jest równoznaczne z odstąpieniem od rezerwacji. Kaucja podlega zwrotowi, przelewem na konto Gościa (Rezerwującego), do dwóch dni roboczych pod warunkiem braku szkód. Kaucja będzie pomniejszona o ewentualne szkody (do wysokości szkód) jak również w sytuacji nieposprzątania domu (200 PLN), braku segregacji śmieci (200 PLN) oraz za palenie papierosów lub ich pochodnych wewnątrz domu (500 PLN) .
18. Na życzenie Gości wystawiamy faktury VAT za pobyt. O powyższym prosimy informować Wynajmującego w chwili dokonywania rezerwacji, nie później niż przed wpłaceniem zadatku. Faktury będą przesyłane drogą mailową.
19. W przypadku wcześniejszego wyjazdu Gości z obiektu należność za pozostałą część planowanego pobytu nie podlega zwrotowi.
20. W przypadku, w którym Gościem obiektu jest osoba niepełnoletnia lub za którą Gość najmujący obiekt ponosi odpowiedzialność, zapoznanie się z regulaminem i jego akceptacja wywiera skutek prawny dla Gościa najmującego obiekt.
§ 2
Zasady przebywania w obiekcie i na posesji
1. Gość (Rezerwujący) zobowiązuje się do korzystania z domu w sposób zgodny z jego przeznaczeniem.
2. Osoby, które nie są zameldowane w obiekcie (karta meldunkowa) nie mogą przebywać na jego terenie po godzinie 22:00.
3. Zachowanie Gości w obiekcie i na jego terenie oraz osób trzecich nie powinno zakłócać zwyczajowo przyjętych norm współżycia społecznego.
4. W wynajmowanym obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, palenia świec a wokół budynku palenia otwartego ognia, używania środków pirotechnicznych. Korzystanie z grilla lub misy na ognisko może się odbywać w bezpiecznej odległości od budynku.
5. Gość (Rezerwujący) jest proszony o utrzymanie domu oraz jego otoczenia w należytym stanie.
6. Zabrania się pozostawiania bez nadzoru urządzeń elektrycznych pod napięciem (żelazko, płyta elektryczna itp.). Uprasza się przed wyjściem o wyłączenie światła i wszelkich urządzeń elektrycznych.
7. Informujemy, że teren wokół obiektu jest monitorowany całodobowo.
8. Zakazuje się wprowadzania i posiadania zwierząt w obiekcie.
9. Gość (Rezerwujący) nie może wymieniać zamków, ani samodzielnie dorabiać do nich kluczy. Podczas wymeldowania Goście obiektu są zobowiązani do oddania wszystkich kompletów kluczy wydanych i wpisanych w karcie meldunkowej. W przypadku zagubienia/uszkodzenia/ braku zwrotu kluczy będzie pobrana opłata w wysokości 200 zł.
10. Obiekt jest wynajmowany wyłącznie na pobyt wypoczynkowy.
11. Obiekt nie może być w żadnym przypadku podnajmowany osobom trzecim.
12. W obiekcie może przebywać tylko taka ilość osób jaka została podana w karcie meldunkowej.
13. Gość (Rezerwujący) nie może dokonywać zmian/przeróbek w obiekcie.
14. Miejsca postojowe obiektu są monitorowane, ale niestrzeżone. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenia lub kradzież samochodu czy innego pojazdu lub mienia należącego do Gości, pozostawionego na miejscu postojowym.
15. W dniu zameldowania posesja obiektu wraz z miejscami postojowymi i chodnikami jest odśnieżona i przygotowana na przyjazd Gości. W trakcie wynajmu Wynajmujący nie odpowiada za odśnieżanie posesji w tym miejsc postojowych i chodników. Obiekt udostępnia dla Gości piasek oraz sprzęt do odśnieżania. W związku z powyższym Wynajmujący nieruchomość nie odpowiada za złamania i inne urazy związane z nieodśnieżoną posesją, miejscami postojowymi i chodnikami.
16. W okresie zimowym zalecamy posiadanie łańcuchów śniegowych na koła samochodów.
17. Prosimy o uważne i odpowiedzialne korzystanie z obiektu (strome schody, skarpy itp.). Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia losowe powstałe na ternie obiektu i posesji, zarówno na rzecz Gości jak i odwiedzających ich osób.
18. Gość (Rezerwujący) jest proszony o sortowanie odpadów zgodnie z instrukcją dostępną na terenie obiektu.
§ 3
Zasady ponoszenia odpowiedzialności w obiekcie, prawa i obowiązki Wynajmującego i Gościa (Rezerwującego)
1. Gość (Rezerwujący) zobowiązuje się do pokrycia kosztów usunięcia uszkodzeń i awarii powstałych z jego przyczyn lub pozostałych gości oraz osób ich odwiedzających podczas okresu najmu obiektu. Gość (Rezerwujący) powinien zawiadomić Wynajmującego o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
2. Gość (Rezerwujący) ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy lub osób jego odwiedzających.
3. Wynajmujący nieruchomość nie ponosi odpowiedzialności za mienie Gości pozostawione na terenie domu i posesji.
4. Osoby niepełnoletnie mogą przebywać na terenie budynku i posesji tylko i wyłącznie pod opieką osoby dorosłej.
5. Wynajmujący nie odpowiada za awarie i ich skutki wynikłe z działania „sił wyższych” tj.: awaria wody, awaria prądu, źródłowych przekaźników Internetu, awaria TV itp. podczas okresu trwania najmu i zobowiązuje się do w miarę możliwości ich niezwłocznego usunięcia.
6. Wynajmujący lub jego pełnomocnik są uprawnieni do wstępu do budynku w celu dokonywania niezbędnych napraw. Każdorazowo Gość (Rezerwujący) zostanie powiadomiony o takiej konieczności.
7. Wynajmujący lub jego pełnomocnik mają prawo do wejścia do obiektu bez uprzedzenia, o ile przemawiają za tym uzasadnione względy dotyczące bezpieczeństwa osób i mienia. Klucze do wynajętego obiektu znajdują się stale u Wynajmującego.
8. Z chwilą przekazania obiektu Gość (Rezerwujący) zobowiązany jest zapoznać się ze znajdującym się w nim zestawieniem wyposażenia. W przypadku zauważenia braków w wyposażaniu, Gość (Rezerwujący) obowiązany jest zawiadomić o powyższym fakcie Wynajmującego lub jego pełnomocnika jednak nie później niż do dwóch dni od zameldowania. W przypadku braku zgłoszenia uznaje się, że stan wyposażenia obiektu jest zgodny ze znajdującym się w nim zestawieniem.
9. Gość (Rezerwujący) w pierwszym dniu pobytu ma prawo zgłosić Wynajmującemu zastrzeżenia co do stanu technicznego obiektu. Brak takiego zgłoszenia potwierdza, że stan techniczny obiektu jest dobry i odpowiedni do bezpiecznego korzystania z obiektu. Gość (Rezerwujący) ponosi odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia które wystąpiły w obiekcie wobec osób w nim przebywających w okresie pobytu. Gość (Rezerwujący) w stosunku do zdarzeń jego dotyczących ponosi tą odpowiedzialność we własnym zakresie.
10. Prosimy o zgłaszanie uwag i zastrzeżeń dotyczących poziomu i jakości świadczonych usług oraz funkcjonowania urządzeń w obiekcie.
§ 4
Ustalenia końcowe – prawa autorskie, rozstrzyganie sporów
1. Reklamacje dotyczące pobytu należy zgłaszać niezwłocznie, droga mailową lub osobiście, nie później niż w dniu wymeldowania z obiektu.
2. Regulamin może ulec zmianie, ale nie wpływa to na rozpoczętą już rezerwację. Regulamin obowiązuje od 26.09.2024 roku.
3. W przypadku wystąpienia siły wyższej, ceny rezerwacji mogą ulec zmianie i będą ustalane w drodze porozumienia. W przypadku braku porozumienia Strony mają prawo do odwołania rezerwacji.
4. Gdyby obiekt uległ zniszczeniu w stopniu uniemożliwiającym bezpieczne jego użytkowanie, rezerwacja może zostać w skrajnych przypadkach odwołana.
5. Prawa autorskie względem materiałów umieszczonych na stronie internetowej www.malinowa6.pl należą do Wynajmującego.
6. W przypadkach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.
7. Prawem właściwym dla sporów pomiędzy Wynajmującym a Gościem (Rezerwującym) jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Wynajmującego.